Jak założyć i rozwinąć markę mody

Katedra Ubioru i CTT zapraszają na spotkanie z panią Hanną Gajos.

Hanna Gajos

Spotkanie odbędzie się w Galerii Kobro w dniu 10.04.2013 o godzinie 11.00 i poświęcone będzie tematowi „Jak założyć i rozwinąć markę mody".
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy.

Hanna Gajos
dziennikarka, wydawca, krytyk mody. Pracę dziennikarską rozpoczynała w dziale społecznym tygodnika Perspektywy (zakładając m.in. MONAR z Markiem Kotańskim). W połowie lat 70. zainteresowanie modą zamieniła w zawód, komentując modę m.in. w takich tytułach prasowych jak: Perspektywy, Świat Mody, Kobieta i Życie, Pani, Uroda, Bea, Żyjmy Dłużej, Pan (pod pseudonimem Andrzej Lasoń).
HANNA GAJOS jest autorką poradnika pt.: "Bądź dobrze ubrana", a jako redaktor naczelna miesięcznika "101 Porad" prowadziła cotygodniowy program telewizyjny "Sekrety Kobiet". Od połowy lat 90., związawszy się z prasą fachową; najpierw JOURNAL TEKSTYLNY, potem RYNEK MODY, PRZEMYSŁ MODY-INNOWACJE przekonuje, że moda jest produktem niezwykłym, wymagającym specjalistycznej wiedzy. Jest współtwórcą innowacyjnego portalu, współfinansowanego przez UE, integrującego branżę mody - FASHIONWEARE.COM. FASHIONWEARE.COM to szkolenia, informacja, promocja, sprzedaż. Za zasługi dla branży mody HANNA GAJOS została wyróżniona Złotą Nitką, Srebrną Pętelką, specjalną nagrodą w konkursie Mister i Junior Eksportu oraz tytułem Lider Edukacji.